— Rehabilitační cvičení —


1. POSTURA A POHYBOVÉ STEREOTYPY

Denní cyklus moderního člověka se točí kolem zaměstnání. Každý z nás musí vykázat míru pracovního nasazení, aby si mohl zbytek volného času zpříjemnit a ulehčit. Tímto stylem života trávíme v průměru 7 - 8 hodin denně v práci, kde je u většiny z nás omezován pohybový potenciál lidského těla. Nejčastěji zaujímanou pracovní polohou je sed. Pokud bychom dodržovali správnou ergonomii sedu a pracovního prostředí, nebylo by to tolik na obtíž. Ovšem kdo vydrží celou pracovní dobu ukázkově sedět? Každá přestávka a krátká procházka pohybovému aparátu jen prospěje. Ale máme jich během dne dost? Cítíte, že máte nutkání se hýbat, ale po vyčerpávající pracovní době již nemáte vůli vyrazit otestovat limity Vašich pohybových schopností?

Každý z takovýchto pracovních dní, kdy se nevěnujete svému tělu jen zhoršuje kvalitu života a pracovní výkonnost. Stále se opakující pracovní poloha formuje tělo do Vám nepřirozeného výsledku. Nemám na mysli pouze zvětšující se poměr mezi množstvím tukové tkáně a svalů těla. Ale s pracovní posturou se musí vyrovnat i klouby, vazy a kosti. Vaše pracovní poloha se postupně vepisuje do stavby vaší kostry. Jak této adaptaci těla zabránit? Pojďte párkrát týdně absolvovat individuální trénink sestavený pro Vás.

2. KOMPENZAČNÍ CVIČENÍ

Rehabilitační cvičení využívá cviků pro obnovu energie, o kterou přicházíte pracovním koloběhem. Využívá kompenzačních cviků, které cílí přesně na problémové partie. Protahují zkrácené svaly a snižují jejich napětí, a zároveň posilují oslabené svaly. Při pravidelném cvičení je možné omezit bolesti přetížených svalů, posílit hluboký stabilizační systém a zlepšit celkovou kondici. Ideální je využít zkušeností našich trenérů a nechat se tréninkem provést.

— Objednejte si naše služby —

Vyplňte všechny potřebné údaje a my se vám ozveme co nejdříve zpět.