ZÁKLAD

Abyste byli stále ve formě, stačí pravidelně cvičit a přiměřeně se stravovat. Když ale chcete svoji formu zlepšit a vytvarovat postavu, je třeba výrazně přidat v posilovně, upravit jídelníček a uzpůsobit svůj denní režim.
Důležité je dodržovat zásady správné výživy - jíst pravidelně a malé porce, nekonzumovat večer sacharidy, nejíst knedlíky, ale rýži, vyhýbat se tučným potravinám, zbytečně nezatěžovat tělo těžko stravitelnými jídly. Pokud ovšem chcete shodit, musí tělo víc energie vydávat než přijímat. Jestliže máme během dne stálý pocit hladu, jste na dobré cestě. Metabolismus funguje. Aby cvičení mělo viditelný efekt, je třeba cvičit minimálně třikrát týdně. Posilování je dobré na budování svalové hmoty a tvarování postavy. Pro intenzivní spalování tuku je nutné zařadit ještě hodinový kardio trénink minimálně 3 - 4krát týdně. kombinací obou metod je kruhový trénink. Taková forma cvičení je současně tvarovací i shazovací. Pokud nechcete rovnou na závody, není třeba přidávat další samostatný kardio trénink.

Kontaktujte mě