SOUKROMÉ LEKCE PRO ZAČÁTEČNÍKY I POKROČILÉ         

VLASTNÍ PROSTORY NA ADRESE NÁMĚSTÍ HRDINŮ 886/15 PRAHA 4 (PROTI METRU PRAŽSKÉHO POVSTÁNÍ)

VEŠKERÁ CVIČENÍ JSOU INDIVIDUÁLNÍ

MOŽNOST I SKUPINOVÝCH TRÉNINKŮ NA GYMNASTICKÝCH MÍČÍCH, TRX, BOSU, STEP, SILOVÉ CVIČENÍ, KRUHOVÝ TRÉNINK, CORE TRÉNINK

 

PO DIAGNOSTICE SESTAVUJI TRÉNINKOVÉ PLÁNY PŘÍMO NA MÍRU

CORE TRÉNINK, KONDIČNÍ CVIČENÍ, KRUHOVÝ TRÉNINK, FUNKČNÍ TRÉNINK, NABÍRÁNÍ SVALOVÉ HMOTY, TVAROVÁNÍ POSTAVY, STREČINK, REHABILITAČNÍ CVIČENÍ, REGENERACE, KOMPENZAČNÍ CVIČENÍ, SM SYSTÉM (SPIRÁLNÍ STABILIZACE PÁTEŘE)

 

Novinky

NABÍDKA INDIVIDUÁLNÍHO DOUČOVÁNÍ CIZÍCH JAZYKŮ

Nabízím doučování anglického a ruského jazyka dle vašich individuálních potřeb.

Lekce jsou rozděleny na: 

- poslechy podle preferencí studenta

- práce s textem

- konverzace

- vysvětlení gramatiky a její procvičování

- Vaše materiály dle požadavků

 

Lekce probíhají na adrese Náměstí Hrdinů 886/15 Praha 4. 

Jmenuji se Tomáš, je mi 22 let. Pocházím z Azerbajdžánu a můj koníček jsou jazyky. Mluvím plynule Anglicky, Rusky, Německy, Azerbajdžansky, Turecky. Od dětství jsem chodil na anglickou základní školu a později jsem dělal lektora anglického jazyka v Baku pro Brity a Američany (učil jsem i Azerbajdžansky a Rusky). Dále jsem působil jako překladatel prvních Evropských her. Pro každého vytvářím individuální program. Moje lekce probíhají formou zábavy. Budu se na Vás těšit. 

  

  • Tel: 776287399
  • Email: tomas150395@gmail.com
                  CENÍK  
60min                        300kč
90min 400kč
Studentská sleva  15%

Jednorázové lekce se dají využít pouze 3x a poté si lze zakoupit pouze balíček. U balíčků probíhají lekce 60min, pokud bude zájem o 90min a déle lze dohodnout osobně.
 
VÝHODNÉ BALÍČKY NA MĚSÍC  
1x týdně (60min)     1000kč
2x týdně (60min) 2000kč
3x týdně (60min) 3000kč

Dohodnutou lekci je možné zrušit minimálně 24 hodin předem. Pokud nebude tento čas nebo postup dodržen, bude lekce účtována jako uskutečněná. Lekce bude účtována i v případě, že klient na hodinu nedorazí. 

 





 

 

Celý článek

Vasyl Mytrovka

Jmenuji se Vasyl je mi 20 let. Účastním se vrcholových sportovních soutěží ve street workoutu. Jako sportovec si uvědomuji důležitost masáží pro celkovou regeneraci organismu, správné fungování lymfatického systému a celkovou pohodu. Nabízím sportovní regenerační masáže celého těla. Své masážní dovednosti jsem se naučil od mentora Dexter Academy. Budu se na Vás těšit! .-)

Celý článek

BANÁNY

Banány jsou jednou z organických potravin zcela mimořádně bohatých na minerální látky a vitamíny. Jsou hodnoceny jako superpotravina.

1. Tryptofan a serotonin

Vysoké hodnoty obsahu tryptofanu, jedné z osmi esenciálních aminokyselin, které si tělo neumí vytvořit a získává je z potravy. Tělo tuto látku dále transformuje na serotonin. Určitá část serotoninu ovlivňuje psychické naladění. Jeho nedostatek způsobuje psychické podráždění, poruchy spánku a další problémy (syndrom nedostatku serotoninu).

2. Posílení nervové ochrany

Vysoký obsah vitamínu B6 posiluje nervovou soustavu. Kromě toho chrání před diabetem druhého typu, redukuje otoky, pomáhá v produkci bílých krvinek.

3. Když trpíte chudokrevností

Vysoký obsah železa. Pomocník v boji proti chudokrevnosti.

 

4. Žádný vysoký tlak

Vysoký obsah draslíku a nízký obsah solí – uznávaný prostředek snižování krevního tlaku, ochrany před infarktem a mozkovou mrtvicí.

5. Pevné kosti

Zabraňují ztrátě vápníku, odvápňování kostí a zubů.

6. PMS

Příznivě ovlivňují hladinu krevního cukru, čímž snižují svalovou únavu a napětí, zmírňují příznaky premenstruačního syndromu i ranní nevolnosti a udržují v rovnováze energii.

7. Dobré trávení

Pektin obsažený v banánech spolupůsobí při trávení a napomáhá očištění organismu od toxických látek a spolu se značným objemem vlákniny působí proti zácpě. Banány jsou navíc přírodní probiotikum. Příznivě působí i při průjmu.

8. Pálí vás žáha?

Banány můžete jíst i při žaludečních vředech, neboť jsou velmi šetrné k žaludeční stěně. Působí také jako přírodní antacidum, ulevují při pálení žáhy.

9. Antioxidanty

Obsahují velké množství antioxidantů, a chrání tak před volnými radikály, autoimunitními onemocněními a chronickými chorobami.

10. Zrak jako ostříž

V banánové slupce je velké množství luteinu, který chrání zrak před degenerativními změnami. Můžete ji povařit (stačí 10 minut) a rozmixovanou pít s trochou vody.

A to není vše!

To ani zdaleka není všechno. Vysoký obsah draslíku a hořčíku spolu s velkým množstvím B vitamínů pomáhá při odvykání kouření. Pokud vnitřek banánové slupky přiložíte a fixujete na bradavici, máte velkou šanci se jí zbavit. Stejně tak účinná je banánová slupka na hmyzí kousnutí nebo vyrážku. Vnitřní stranou slupky si můžete čistit zuby – účinně je bělí.

Slupka z banánů nepomáhá jen lidskému organismu, ale i rostlinám. Její vnitřní stranou zbavíte skvěle prachu pokojové rostliny. Sázíte-li rajčata, oviňte jejich kořeny lehce banánovou slupkou. Dopřejete jim tím bohatý zdroj výživy po celou dobu vegetace. Vůni banánové slupky nesnášejí mšice. Zkuste lehce pod povrch země kolem růžových keřů zahrabat banánové slupky. Máte velmi dobrou šanci, že nebudete muset použít chemii. Stopové prvky ve slupce navíc růžím neobyčejně svědčí.

A pokud vám tohle všechno ještě nestačí, zkuste si banánovou slupkou přetřít boty. Pak lehce přejeďte měkkým hadříkem – a uvidíte, co to znamená mít naleštěnou obuv.

 

Celý článek

Dárkové Vouchery

Darujte svím blízkým nevšední dárek. Konzultace, diagnostika pohybového ústrojí a první trénink problémových partií s fyziotrenérem Zdeňkem Novotným. Pojďte udělat něco pro své blízké i pro sebe. Zdraví máme jenom jedno. 

Cena voucheru 850kč (při koupi 10 voucherů dostáváte jeden ze dvou nabízených voucherů zdarma)

 

Darujte svím blízkým relaxační dárek v podobě 60 minutové masáže v klidným a příjemným prostředí. Vlastní výběr masáže po konzultaci s masérem.

Cena poukazu 700kč (při koupi 10 voucherů dostáváte jeden ze dvou nabízených voucherů zdarma)

Celý článek

POTRAVINOVÉ DOPLŇKY A SPECIÁLNÍ SPORTOVNÍ POTRAVINY

Kdysi bylo běžné, že sportovci jedli vyváženou stravu založenou na přírodních potravinách banánech, pomerančového džusu, těstovinách, špenátu, kuřecím mase. Dnes tvoří základ stravy mnoha sportovců energetické tyčinky, proteinové prášky, sportovní nápoje a potravinové doplňky. Přežívají na sacharidech, bílkovinách, aminokyselinách a vitamínových tabletách. Jídlo si nevychutnávají, neznají radost z dobrého jídla a příjemných chvil strávených společně s rodinou a přáteli. Sportovci se snaží využít vše, co jim poskytne výhodu oproti soupeřům, a reklama se je snaží přesvědčit, že průmyslově připravené sportovní potraviny jsou pro optimalizaci zdraví a výkonnosti tím nejlepším (což je však přinejmenším sporné). Průmyslové sportovní potraviny mají ve sportovní výživě bezpochyby své místo, ale měli by být využívány v pravý čas a vhodným způsobem. Reklama na komerční sportovní produkty nabízí zvýšení výkonu, ale nepřehlédněte prosím fakt, že přírodní potraviny obsahují složky, které spolu reagují ve velmi komplexních vazbách a pozitivně tak ovlivňují vaše zdraví. Konzumace potravin v podobě co nejbližší jejich přirozenému stavu je pro zdraví, prevenci onemocnění a zvyšování výkonnosti zdaleka tím nejlepším. Zelenina, ovoce, celozrnné výrobky, libové maso, nízkotučné mléčné výrobky, ořechy, a luštěniny jsou bohaté na vitamíny, minerály, vlákninu, bílkoviny, tuky, sacharidy, antioxidanty a fytochemikálie, které sportovci potřebují aby zůstali ve hře.

Celý článek

ZÁKLADY SPORTOVNÍ VÝŽIVY

Abyste byli stále ve formě, stačí pravidelně cvičit a přiměřeně se stravovat. Když ale chcete svoji formu zlepšit a vytvarovat postavu, je třeba výrazně přidat v posilovně, upravit jídelníček a uzpůsobit svůj denní režim.
Důležité je dodržovat zásady správné výživy - jíst pravidelně a malé porce, nekonzumovat večer sacharidy, nejíst knedlíky, ale rýži, vyhýbat se tučným potravinám, zbytečně nezatěžovat tělo těžko stravitelnými jídly. Pokud ovšem chcete shodit, musí tělo víc energie vydávat než přijímat. Jestliže máme během dne stálý pocit hladu, jste na dobré cestě. Metabolismus funguje. Aby cvičení mělo viditelný efekt, je třeba cvičit minimálně třikrát týdně. Posilování je dobré na budování svalové hmoty a tvarování postavy. Pro intenzivní spalování tuku je nutné zařadit ještě hodinový kardio trénink minimálně 3 - 4krát týdně. kombinací obou metod je kruhový trénink. Taková forma cvičení je současně tvarovací i shazovací. Pokud nechcete rovnou na závody, není třeba přidávat další samostatný kardio trénink.

Celý článek

Kontaktujte mě