- soukromé lekce pro začátečníky i pokročilé

- vlastní prostory na adrese Náměstí Hrdinů 886/15 Praha 4. Proti metru Pražského povstání

- veškerá cvičení jsou individuální

- možnost i skupinových tréninků na gymnastických míčích, trx, bosu, step, silové cvičení, kruhový trénink, core trénink

     0

 

- po diagnostice sestavuji tréninkové plány přímo na míru

- core trénink, kondiční cvičení, kruhový trénink, funkční trénink, nabírání svalové hmoty, tvarování postavy, strečink, rehabilitační cvičení, regenerace, kompenzační cvičení, SM systém (spirální stabilizace páteře)

 

 

Novinky

TOMÁŠ PROCHÁZKA

Ahoj, jmenuji se Tomáš od malička žiju sportem. Největších úspěchů jsem zažil ve fotbale, kterému jsem se věnoval 12 let. Nyní, již 3 roky dostává přednost cvičení a trenérská činnost. Nabízím osobní tréninky s individuálním přístupem a širokou škálou zaměření (silové, vytrvalostní, kondiční, zdravotní, tvarování postavy, kompenzace jiných sportů), dále nabízím nutriční poradenství s ohledem na Váš cíl. Svoje zkušenosti čerpám kromě trenérských licencí v aktuálním studiu na Vysoké škole Palestra v oboru výživové poradenstí a sportovní diagnostiky. Věřím, že vám dopomůžu ke splnění Vašeho cíle.

 

Celý článek

ALBERT NOVÝ

 
Jmenuji se Albert a je mi 25 let.
Polovinu svého života jsem závodně vesloval a v posledních letech jsem pracoval i jako trenér ve veslování.
V současné době působím jako masér u fotbalistů (mládež) AC Sparta Praha.
Nabízím tedy možnost si se mnou přijít zacvičit a motivovat vás k lepšímu životnímu stylu.
 
Nabízím: Kruhové tréninky, silové tréninky, TRX trénink, kompenzační cvičení a strečink.
 
Dále vás mohu uvolnit pomocí masáží, které jsem absolvoval v rámci svého studia.
 
Certifikáty:
Kurz sportovní a rekondiční masáže 
Kurz Baňkování
Kurz Fitness trenér II.
 
Celý článek

Bart Tomka

Profesionální tréninkový plán s inovačními prostředky, které maximalizují trénink, efektivitu, zlepšují kondici, zvyšují odolnost a rozvíjejí celkový pocit pohody. K hlavní činnosti trenéra patří: 

trénovat a motivovat klienty, vytvářet prostředí, ve kterém jsou cíle dosaženy s celoživotními výsledky.

Specializace:

· Silový trénink

· HIIT trénink

· Kruhové tréninky

· Kondiční cvičení

· Balanční trénink

· Rozvoj sily za pomoci bosu a TRX

· Kompenzační cvičení

· Strečink

· Nabírání svalové hmoty

Certifikáty:

· Kurz sportovní a rekondiční masáže (2015)

· Kurz kondičního atletického tréninku (2015)

· Kompenzační cvičení pro děti a mládež (2014)

Celý článek

NABÍDKA INDIVIDUÁLNÍHO DOUČOVÁNÍ CIZÍCH JAZYKŮ

Nabízím doučování anglického a ruského jazyka dle vašich individuálních potřeb.

Lekce jsou rozděleny na: 

- poslechy podle preferencí studenta

- práce s textem

- konverzace

- vysvětlení gramatiky a její procvičování

- Vaše materiály dle požadavků

 

Lekce probíhají na adrese Náměstí Hrdinů 886/15 Praha 4. 

Jmenuji se Tomáš, je mi 22 let. Pocházím z Azerbajdžánu a můj koníček jsou jazyky. Mluvím plynule Anglicky, Rusky, Německy, Azerbajdžansky, Turecky. Od dětství jsem chodil na anglickou základní školu a později jsem dělal lektora anglického jazyka v Baku pro Brity a Američany (učil jsem i Azerbajdžansky a Rusky). Dále jsem působil jako překladatel prvních Evropských her. Pro každého vytvářím individuální program. Moje lekce probíhají formou zábavy. Budu se na Vás těšit. 

  

  • Tel: 776287399
  • Email: tomas150395@gmail.com
                  CENÍK  
60min                        300kč
90min 400kč
Studentská sleva  15%

Jednorázové lekce se dají využít pouze 3x a poté si lze zakoupit pouze balíček. U balíčků probíhají lekce 60min, pokud bude zájem o 90min a déle lze dohodnout osobně.
 
VÝHODNÉ BALÍČKY NA MĚSÍC  
1x týdně (60min)     1000kč
2x týdně (60min) 2000kč
3x týdně (60min) 3000kč

Dohodnutou lekci je možné zrušit minimálně 24 hodin předem. Pokud nebude tento čas nebo postup dodržen, bude lekce účtována jako uskutečněná. Lekce bude účtována i v případě, že klient na hodinu nedorazí. 

 





 

 

Celý článek

Vasyl Mytrovka

Jmenuji se Vasyl je mi 20 let. Účastním se vrcholových sportovních soutěží ve street workoutu. Jako sportovec si uvědomuji důležitost masáží pro celkovou regeneraci organismu, správné fungování lymfatického systému a celkovou pohodu. Nabízím sportovní regenerační masáže celého těla. Své masážní dovednosti jsem se naučil od mentora Dexter Academy. Budu se na Vás těšit! .-)

Celý článek

BANÁNY

Banány jsou jednou z organických potravin zcela mimořádně bohatých na minerální látky a vitamíny. Jsou hodnoceny jako superpotravina.

1. Tryptofan a serotonin

Vysoké hodnoty obsahu tryptofanu, jedné z osmi esenciálních aminokyselin, které si tělo neumí vytvořit a získává je z potravy. Tělo tuto látku dále transformuje na serotonin. Určitá část serotoninu ovlivňuje psychické naladění. Jeho nedostatek způsobuje psychické podráždění, poruchy spánku a další problémy (syndrom nedostatku serotoninu).

2. Posílení nervové ochrany

Vysoký obsah vitamínu B6 posiluje nervovou soustavu. Kromě toho chrání před diabetem druhého typu, redukuje otoky, pomáhá v produkci bílých krvinek.

3. Když trpíte chudokrevností

Vysoký obsah železa. Pomocník v boji proti chudokrevnosti.

 

4. Žádný vysoký tlak

Vysoký obsah draslíku a nízký obsah solí – uznávaný prostředek snižování krevního tlaku, ochrany před infarktem a mozkovou mrtvicí.

5. Pevné kosti

Zabraňují ztrátě vápníku, odvápňování kostí a zubů.

6. PMS

Příznivě ovlivňují hladinu krevního cukru, čímž snižují svalovou únavu a napětí, zmírňují příznaky premenstruačního syndromu i ranní nevolnosti a udržují v rovnováze energii.

7. Dobré trávení

Pektin obsažený v banánech spolupůsobí při trávení a napomáhá očištění organismu od toxických látek a spolu se značným objemem vlákniny působí proti zácpě. Banány jsou navíc přírodní probiotikum. Příznivě působí i při průjmu.

8. Pálí vás žáha?

Banány můžete jíst i při žaludečních vředech, neboť jsou velmi šetrné k žaludeční stěně. Působí také jako přírodní antacidum, ulevují při pálení žáhy.

9. Antioxidanty

Obsahují velké množství antioxidantů, a chrání tak před volnými radikály, autoimunitními onemocněními a chronickými chorobami.

10. Zrak jako ostříž

V banánové slupce je velké množství luteinu, který chrání zrak před degenerativními změnami. Můžete ji povařit (stačí 10 minut) a rozmixovanou pít s trochou vody.

A to není vše!

To ani zdaleka není všechno. Vysoký obsah draslíku a hořčíku spolu s velkým množstvím B vitamínů pomáhá při odvykání kouření. Pokud vnitřek banánové slupky přiložíte a fixujete na bradavici, máte velkou šanci se jí zbavit. Stejně tak účinná je banánová slupka na hmyzí kousnutí nebo vyrážku. Vnitřní stranou slupky si můžete čistit zuby – účinně je bělí.

Slupka z banánů nepomáhá jen lidskému organismu, ale i rostlinám. Její vnitřní stranou zbavíte skvěle prachu pokojové rostliny. Sázíte-li rajčata, oviňte jejich kořeny lehce banánovou slupkou. Dopřejete jim tím bohatý zdroj výživy po celou dobu vegetace. Vůni banánové slupky nesnášejí mšice. Zkuste lehce pod povrch země kolem růžových keřů zahrabat banánové slupky. Máte velmi dobrou šanci, že nebudete muset použít chemii. Stopové prvky ve slupce navíc růžím neobyčejně svědčí.

A pokud vám tohle všechno ještě nestačí, zkuste si banánovou slupkou přetřít boty. Pak lehce přejeďte měkkým hadříkem – a uvidíte, co to znamená mít naleštěnou obuv.

 

Celý článek

Dárkové Vouchery

Darujte svím blízkým nevšední dárek. Konzultace, diagnostika pohybového ústrojí a první trénink problémových partií s fyziotrenérem Zdeňkem Novotným. Pojďte udělat něco pro své blízké i pro sebe. Zdraví máme jenom jedno. 

Cena voucheru 850kč (při koupi 10 voucherů dostáváte jeden ze dvou nabízených voucherů zdarma)

 

Darujte svím blízkým relaxační dárek v podobě 60 minutové masáže v klidným a příjemným prostředí. Vlastní výběr masáže po konzultaci s masérem.

Cena poukazu 700kč (při koupi 10 voucherů dostáváte jeden ze dvou nabízených voucherů zdarma)

Celý článek

ZAMĚŘENÍ NA STŘED

Naše kosterní svaly můžeme rozdělit do dvou systémů. Jeden provádí vlastní pohyb, druhý mu pomáhá tím, že stabilizuje a zpeňuje tělo. Pohybový systém produkuje sílu prostřednictvím velkých svalových partií ( nohy, záda, hrudník ), stabilizační systém zpevňuje klouby a používá svaly menší ( rotátory ramen a páteře, šikmé břišní svaly ). Určitě víte, že většina cviků probíhá v jedné rovině, buď nahoru a dolů, nebo zepředu dozadu. Daleko méně cviků využívá pohyby ze strany na stranu a téměr zcela upozaděné jsou cviky rotační. Vy ovšem vyjmenované polyfunkční cviky provádíte a libujete si, jak máte svůj core v pořádku. Lituji, ale ne tak docela...Ve sportu i v životě se naskytne situace, vyžadující ještě jiné úkony - provádění pohybů v diagonálním směru, v předklonu, přes ruku a jednou paží. Typickým příkladem je nesení těžkého kufru v jedné ruce. Přestože jinak uděláte 10 pozvedů se 160 kg a cvičíte zkracovačky s 10 kg kotoučem, na tohle připraveni nejste a po půl minutě nepohodlné chůze poznáte, které svaly mám na mysli. Zkuste si to. Vezměte středně těžkou jednoručku a dělejte tlaky jednou paží nad hlavu. S ubýráním síly zjistíte, jak se stále více ukláníte na opačnou stranu, protože tělo hledá pomoc u stabilizačních svalů. Pak skuste totéž s dvoumetrovou osou velké činky. Nároky na střed těla budou ještě vyšší a celé tělo se rozvibruje.

Celý článek

POTRAVINOVÉ DOPLŇKY A SPECIÁLNÍ SPORTOVNÍ POTRAVINY

Kdysi bylo běžné, že sportovci jedli vyváženou stravu založenou na přírodních potravinách banánech, pomerančového džusu, těstovinách, špenátu, kuřecím mase. Dnes tvoří základ stravy mnoha sportovců energetické tyčinky, proteinové prášky, sportovní nápoje a potravinové doplňky. Přežívají na sacharidech, bílkovinách, aminokyselinách a vitamínových tabletách. Jídlo si nevychutnávají, neznají radost z dobrého jídla a příjemných chvil strávených společně s rodinou a přáteli. Sportovci se snaží využít vše, co jim poskytne výhodu oproti soupeřům, a reklama se je snaží přesvědčit, že průmyslově připravené sportovní potraviny jsou pro optimalizaci zdraví a výkonnosti tím nejlepším (což je však přinejmenším sporné). Průmyslové sportovní potraviny mají ve sportovní výživě bezpochyby své místo, ale měli by být využívány v pravý čas a vhodným způsobem. Reklama na komerční sportovní produkty nabízí zvýšení výkonu, ale nepřehlédněte prosím fakt, že přírodní potraviny obsahují složky, které spolu reagují ve velmi komplexních vazbách a pozitivně tak ovlivňují vaše zdraví. Konzumace potravin v podobě co nejbližší jejich přirozenému stavu je pro zdraví, prevenci onemocnění a zvyšování výkonnosti zdaleka tím nejlepším. Zelenina, ovoce, celozrnné výrobky, libové maso, nízkotučné mléčné výrobky, ořechy, a luštěniny jsou bohaté na vitamíny, minerály, vlákninu, bílkoviny, tuky, sacharidy, antioxidanty a fytochemikálie, které sportovci potřebují aby zůstali ve hře.

Celý článek

CVIČENÍ PODLE SPORTŮ

Sporty s pálkou nebo holí vyžadují sílu a kontrolu v rotaci. Dobrá stabilita hss je důležitá, protože pomáhá hráči držet tělo v optimální pozici pro odpalování.

Posilování svalů středu těla pomůže odpálit míč dále, jejich trénink ale pomáhá zlepšit také odpalovací techniku. Pokud jsou některé svali příliš vyvinuté, je možné, že budou ve snaze vyvinout větší sílu pracovat za slabší svaly, čímž bude odpal proveden nerovnovážně. Vzhledem k tomu, že příčinou většiny špatných odpalů a zranění zad je špatná technika, dobře vyvážený program pro svaly středu těla snižuje riziko svalové disbalance a s velkou pravděpodobností povede ke zlepšení výkonnosti a snížení rizika zranění.

Celý článek

Kontaktujte mě